urtarrila 24, 2017

MESEDEETAKO MOJETAN / EN LAS MONJAS DE LA MERCED

Mesedeetako mojekin ari nintzen ikasten, kalistroetan. Eta hantxe atera zidaten argazkia. Bitxia da batarik gabe nagoela, baina agian horrela aterako ziguten erretratoa urte hartan, Ez dut gogoratzen. Baina zergatik ez zuten nire atzean Espainiako mapa edo mahaiaren gainean mapa mundi borobilla jarri? Krisia ote mojetan?

ARGAZKIA ETA KOMENTARIOAK: MERTXE GOROSTIZA

Efectivamente, estoy en los" kalistros", ya que estudié con las monjas de la Merced. Debería tener unos cinco años. Me extraña que aparezca sin mi bata blanca, tan lucida. Pero igual es que aquel año nos retrataron sin ella. No me acuerdo. Más me llama la atención el hecho de que tras de mí no aparezca el mapa de España o sobre la mesa el esférico mapa mundi, Quizás es que las monjas estaban en crisis.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina