apirila 07, 2015

HAENDEL PARROKIAN



Aitzakia moduan hartutako argazkia dakart gaur. Zarugaldeko Atea dugu – XIX.an krimeneko atea esaten bide zioten- gaurko argazkikoa, Epeldek ateratako erretratua, hain zuzen. Hondoan San Juan Bataiatzailea antzematen dugu. Horixe da aitzakia.

Iragan igandean, Berpìzkundekoa, Arrasateko Parrokia Abesbatzak meza nagusian abestu zuen eta amaiera bezala F. Haendelen Aleluya bikaina eskaini zigun.

Argazkiaren bidez, aleman jaiotako musikoaren obrarekin parrokian egin nuen grabaketaraino (etxe-) heltzen da. Merezi duelakoan nago.



ARGAZKIA ETA KOMENTARIOAK: JOSEMARI VELEZ DE MENDIZABAL

La foto de hoy es una excusa y como tal se expone. En el retrato de Epelde podemos apreciar la puerta de Zarugalde – el portal del crímen, como parece se conocía en el XIX- y al fondo se atisba la parroquia. Esa es, precisamente, la excusa.

El pasado domingo, de Resurrección, el Coro parroquial cantó la misa solemne, y a los postres nos dedicó el Aleluya de F. Haendel.

A través de la foto, por lo tanto, llegamos a la grabación (doméstica) realizada en el interior del templo, con la obra del compositor nacido alemán.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina