urtarrila 13, 2015

FRAILE NINDUTEN NOMBRATU...


Jesus Mari Bascaran eta biok oso lagunak izan ginen txikitan. Orain ere segitzen dugu lagun izaten, baina urruti bizi gara bata bestearengandik eta gure harremana ez da lehengoa.

Izan zen garai bat Jesus Marik fraide izan nahi zuela eta Eubako pasionistekin ikasi zuen. 1958 ingurua zen. Argazkian agertzen da - bigarren lerroko txikiena dugu-  eta ni ere harrapatu nahi izan ninduen. Areago, fraide bat etorri zen etxera ni Eubara eramateko asmoarekin. Ez zuen lortu. Hala ere, Jesus Marik idatzi zidan argazki honen atzealdean: “Ya sé que fue el padre Miguel María a ver si vienes. Te mando esta foto para que te alegres. Yo creo que te animarás para venir”

Ba, ez. Ez nintzen joan. Eta Jesus Mari bizitza zibilera itzuli zen, osasuntsu.

ARGAZKIA ETA KOMENTARIOAK: JESUS MARI ARZE

De niño Jesús Mari Bascaran y yo fuimos grandes amigos. Bueno, ahora también seguimos siéndolo, pero lo que sucede es que vivimos muy alejados uno del otro y nos vemos muy poco.

 Hubo una época en que Jesús Mari quiso ser fraile, y se incorporá al colegio de los pasionistas en Euba. Era alrededor de 1958. Aparece en la foto – es el más pequeño de la segunda fila- y quiso que yo le acompañara en su aventura religiosa. Es más, me mandaron un fraile a casa para convencerme. No pudo. Sin embargo, Jesús Mari me escribió en el reverso de la foto, insistiendo: “Ya sé que fue el padre Miguel María a ver si vienes. Te mando esta foto para que te alegres. Yo creo que te animarás para venir” 

Pues no. Ni me alegré, ni me animé a ir de fraile. Al final fue Jesús Mari el que regresó a la vida civil, sano y salvo.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina