urtarrila 14, 2014

GURIDIREKIN // CON GURIDI



Garbi dago egin nintzela “Mirentxu” operaren 1960ko aurkezpenean, ezta? Zein uste duzue dela, bestela, hor eskuin aldean txaloka ari den txirikordetako neskatila, “Maño” eta Consuelo Azkoagaren artean? 

Mondragón hiriari izaerazko idazkia eman zitzaioneko zazpigarren mendeurrena ospatzen ari zen eta Ideal Zineman Jesus Guridiren obra hori eskaini zuen Arrasateko abesbatzak. Ekainaren 11 zen, larunbata, eta hor ditugu, besteak beste, eszenategian Jesus Guridi bera eta emanaldiko zuzendaria izan zen Jesus Aranbarri.
 

ARGAZKIA ETA KOMENTARIOAK: AMAIA AZPIAZU


Está claro que participé en la presentación en 1960 de la ópera Mirentxu ¿o no? ¿Quién creéis, si no, que es la chavalita de trenzas que aplaude a la derecha de la foto entre “Maño” y Consuelo Azkoaga? 

Se estaba celebrando el VII centenario de la concesión de la Carta Puebla a Mondragón,  y en el Ideal Cinema se programó la obra citada de Guridi, que fue interpretada por el Coro de Mondragón. Era el 11 de junio, sábado, y en la foto aparecen el propio Guridi, de pajarita, y a su derecha Jesus Aranbarri, que fue el director del espectáculo.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina